Logo

Algemene voorwaarden

Bij het maken van een afspraak ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden; daarom is het belangrijk om deze zorgvuldig door te lezen!

 Afspraken

 

Indien de klant meer dan 5 minuten te laat komt mag de verloren tijd worden ingekort op de behandeling en toch het gehele bedrag berekenen. Indien de klant meer dan 15 minuten te laat komt vervalt automatisch de afspraak en mogen wij 50% van de afgesproken behandeling  in rekening brengen. Bij het niet komen opdagen van een afspraak zijn wij genoodzaakt 100% van de afgesproken behandeling in rekening brengen

 

Betalingen 

 

DIVINEBEAUTY vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar in de salon. De gemelde prijzen zijn inclusief btw. 

DIVINEBEAUTY vermeldt prijswijzigingen uiterlijk 7 dagen voor de ingangsdatum duidelijk zichtbaar in de salon en social media. Aanbiedingen en advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. 

 

De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling en eventuele producten contact of per PIN te voldoen. Betaling in termijnen is niet mogelijk, indien het staat vermeld. 

 

Aansprakelijkheid

 

DIVINEBEAUTY is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat DIVINEBEAUTY is uitgegaan van de door klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijnengebruik, allergieën, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. 

 

DIVINEBEAUTY is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de salon. 

 

Garantie 

 

Wij geven de klant 1 week (7 dagen) garantie op de behandeling en/of de producten. De garantie voor alle behandelingen vervalt indien: 

De klant dezelfde behandelingen heeft laten onderhouden door een andere styliste/salon. 

De klant andere producten dan door DIVINEBEAUTY geadviseerde heeft gebruikt voor het onderhouden van de behandeling. 

 

De cliënt de adviezen voor thuisverzorging van de wenkbrauwen en/of wimperextensions, zoals mondeling besproken niet heeft opgevolgd. Denk hier bijvoorbeeld aan het niet oliën van de nagelriemen, het niet schoonmaken van de wimperextentions, het nat laten worden van de geverfde wenkbrauwen of de wimperextentions binnen de 24 uur of het nat laten worden van de permanente make up binnen de 7 dagen. 

 

De klant het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd. (Bijvoorbeeld bij een allergische reactie). 

De klant de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt. 

 

Beschadiging & diefstal

 

DIVINEBEAUTY heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. DIVINEBEAUTY meldt diefstal altijd bij de politie.

 

Klachten 

 

Indien de klant een klacht heeft over de behandeling moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan DIVINEBEAUTY

Indien een klacht gegrond is, zal DIVINEBEAUTY de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen. 

 

De klant zal nooit ofte nimmer het betaalde bedrag voor de gedane behandeling terug kunnen vorderen. 

 

 

 


Share by: